Outsourcing kadr

Outsourcing kadr to praktyka polegająca na przekazaniu odpowiedzialności za zarządzanie personelem i sprawami związanymi
z kadrą pracowniczą zewnętrznej firmie specjalizującej się w usługach personalnych. 

Organizacje decydujące się na outsourcing kadr powierzają obszar zarządzania personelem profesjonalistom z zewnątrz, którzy zajmują się szerokim spektrum zadań, w tym rekrutacją, zarządzaniem dokumentacją pracowniczą, szkoleniami, planowaniem zasobów ludzkich, a także obsługą spraw związanymi z płacami i świadczeniami socjalnymi.

Standardowe usługi świadczone w ramach
outsourcingu kadr:

Założenie i prowadzenie teczek osobowych dla nowych pracowników

Prowadzenie teczek pracowników zgodnie z obowiązującym prawem

Przygotowywanie świadectw pracy dla odchodzących pracowników

Wystawianie skierowań na wstępne / okresowe badania lekarskie

Przygotowywanie Umów Cywilno-Prawnych

Opracowywanie regulaminów

Tworzenie opisu stanowisk

Utrzymywanie ewidencji ilości przepracowanych godzin, na podstawie wniosków urlopowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności

Naliczanie uprawnień urlopowych pracowników

Rejestracja i wyrejestrowywanie z ZUS-u członków rodziny pracownika

Porady z zakresu Prawa Pracy

Skorzystaj z moich usług!

Daj mi szansę udowodnienia, dlaczego warto ze mną współpracować.

Skontaktuj się ze mną już teraz!

Scroll to Top